diumenge, 12 de maig del 2013

Lovely Blog Award: un altre premi!!!!!


Lovely Blog Award

M'han donat un altre premi!!!! Moltes gràcies!




Las Alas de Júlia m'ha donat aquest premi!!!! Moltes gràcies!!!

Les condicions del premi són:
- Anomenar i agrair el premi al blog que ens ha donat el premi
- Fer-te seguidor del que t'ha premiat
- Respondre a 11 preguntes que ens proposen
- Sel·leccionar 10 blogs que tinguin menys de 1000 seguidors
- Proposar 11 preguntes sel·leccionades
- Informar als blogs guanyadors
- Visitar els 10 blogs

Les preguntes que ens fa Las Alas de Júlia són: 

1.Origen del nom del blog: Doncs va ser un sopar amb uns amics, van sorgir molts noms i aquest és el que més ens va agradar
2. Tacons o sabata plana: sempre plana
3. Defineix-te en 3 paraules: No tinc ni idea! I ja he posat 4!!!!
4. Dia o nit: Cada moment té la seva gràcia, no?!
5. El teu somni? Gaudir dels petits plaers de la vida
6. Manies? Moltes
7.Pel·licula preferida: no en tinc cap de preferida
8.Sucre o edulcorant: sucre, sempre!
9. Què t'agrada de tu? Intento ser conseqüent
10. Sola o acompanyada a la teva vida? Acompanyada
11.Si haguessis de posar una BSO a la teva vida, quina seria? M'agradaria que fos una alegre, però hi ha moments per tot, oi?!




BLOGS QUE PREMIO. Moltes felicitats!!!





Les preguntes que proposo són les mateixes que m'han fet a mi. Espero que us faci tanta il·lusió com a mi!

5 comentaris:

  1. Molt guai això de rebre premis!
    Gràcies!
    http://deiaies.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! Ara mateix aniré a mirar el teu post!!!

      Elimina
  2. Moltíssimes gràcies!! És un plaer!!

    ResponElimina
  3. Moltes gracies maria i punt per donar-me aquest premi, en va fer molta ilusiò.

    ResponElimina