dimarts, 10 de juny del 2014

Patró de moneder... o el que vulguis!

Va! M'animo a publicar un patró que he preparat pel bloc. Sempre m'han agradat les bosses petites per posar monedes, fils, agulles, els auriculars o qualsevol cosa que sigui petita, clar! Aquesta vegada he utilitzat una tanca diferent, ni cremalleres, ni botons! La veritat és que no sé com es diu però és la que trobes a les clàssiques fundes d'ulleres.

Vaig comprar una tanca de 10 cm. i vaig començar amb 30 cadenetes.



M'agrada molt treballar en circular per què t'evites comptar tota l'estona i a més no queden costures i gairebé no has de cosir! Així que vaig començar a donar voltes a la cadeneta sense augmentar ni disminuir cap punt.



 A mida que vas treballant la bossa va agafant forma. 



Vaig fer 18 voltes, més o menys com una targeta d'autobús o el DNI així no només posarem monedes!  



Arribat aquest punt i mirant les mesures de la tanca vaig reduir als extrems al llarg de tres passades perquè no quedés molt arrugada la part superior i vaig fer 10 passades.



Per donar-li un toc de color vaig fer dues passades de color mostassa. 



Un cop fetes, vaig fer un plec per poder posar per dins la tanca.



Aquestes tanques porten uns claus molt petits que són bastant fàcil de perdre'ls, així que vigila per què no sé si es poden comprar per separat!



Ja està! Només queda cosir la vora amb el mateix color mostassa i ja el podem estrenar!!!


3 comentaris:

  1. Hola!! Voldria saber on podria trobar aquesta tanca i com es diu, perquè la he estat buscant i solament em donen la tanca metàl·lica que esta tant de moda.
    Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola! Doncs a mi me la van regalar, però segur que a la merceria que tens més a prop de casa et poden ajudar. És la tanca de la clàssica funda d'ulleres. Crec que la tenen de la marca PRYM, però no estic del tot segura... Com és una demanda que em ve per altres bandes hauré de preguntar i us ho explico tant bon punt m'ho diguin!!!

      Merci!!!!

      Elimina
  2. Ei! Està fet amb punt baix!!! Una amiga m'ha avisat que no ho he posat enlloc!!!

    ResponElimina