dilluns, 19 de gener del 2015

Amigurumis de Nadal

Aquest Nadal he estat fent uns quants amigurumis. Em sembla molt divertit quan he de personalitzar un amigurumi! Em passen les fotografies d'una persona, m'expliquen quin estil de roba porta o detalls que li agraden, si té alguna afició i vinga... a treballar!

En aquesta ocasió és la filla d'una amiga, una noia molt maca que li agrada la fotografia i que té unes arracades en forma d'atrapa-somnis! Tot un repte fer una càmara de fotos de ganxet en miniatura i unes arracades amb aquesta forma, però crec que em vaig sortir força bé!

A més, vaig tenir la sort que la Mireia Rodríguez fes fotografies de l'amigurumi. Com es nota la mà d'una professional!!!! Moltes gràcies!






En el proper post més amigurumis amb fortografies de la Mireia Rodríguez!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada