dimecres, 14 d’octubre del 2015

Nou projecte: LABORES DEL HOGAR


Doncs si, porto massa temps sense escriure un post al bloc, potser algú ho ha trobat a faltar... però jo he anat molt liada!!!

Ara ja puc dir que des de l'abril aproximadament estic col·laborant amb la revista Labores del hogar i estic molt contenta!!! Estic fent producció amb la revista de labors de tota la vida: Labores del hogar. Qui m'ho anava a dir!

Porto un munt de reportatges amb labors de molt bona gent que té ganes de promocionar el seu negoci, la seva botiga online, la seva marca, els seus coneixements...  Que només puc donar les gràcies a tots i totes! No voldria fer una llista per què segur que em deixo molts artistes i artesans, però aprofito per donar-vos les gràcies i espero que continueu col·laborant amb la revista.

També aprofito per dir que els equips de producció amb els que treballo són fantàstics! 

Així, que ja sabeu, qui tingui ganes de col·laborar que no dubti a posar-se en contacte amb mi i segur que podem fer alguna cosa!

Moltes gràcies!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada